martes, 30 de octubre de 2012

Mũi Né

El fin de semana pasado organizamos una breve escapada a la playa, concretamente a Mui Ne. A pesar de que sólo hay unos 210 kms de distancia desde HCMC, tardamos unas 6 horas en llegar a través de una carretera llena de baches pero... valió la pena!!

 Nos alojamos en un hotelito a pie de playa, puede haber un lugar mejor dónde desayunar?






Paseando por la playa tomé unas cuantas fotos...











Ese fin de semana, una escuela de Kite Surf de Mui Ne había organizado un curso gratuito de iniciación a este deporte, para chicas. Así que las chicas que fuimos al viaje, nos apuntamos!









El sábado por la noche fuimos a cenar a un restaurante en el que, literalmente, tenías que pescar el pescado o marisco que querías comer. Lo pesaban en una balanza delante tuyo y... a las brasas! Aquí vemos a Xevi pescando el nuestro... qué arte!


El plan organizado por la escuela de Kite Surf incluía también una visita a una escuela inglesa para niños con pocos recursos, que han abierto tres mujeres suecas. La experiencia fue muy buena y, la verdad, no sé quien se divirtió más, los niños o nosotras!










Nos recibieron con una canción que, si cantada por Michael Jackson ya me pone la piel de gallina, imaginaros cantada por un grupo de niños... "Gallina de piel!!"

Cantaron, nos hicimos preguntas los unos a los otros y llegó la hora del baile... Primero el "Chicken dance" (pajaritos por aquí, pajaritos por allá....) y después... la Macarena! (Es una pena pero no puedo poner el vídeo en horizontal, perdonad!).

 
El domingo deberíamos haber continuado con las clases de Kite Surf pero no había suficiente viento, por lo tanto hubo un cambio de planes: clases de cocina vietnamita!! Aprendimos un par de recetas: los típicos (y buenísimos) rollitos vietnamitas y una ensalada de mango con una salsa que estaba increíble.













El domingo, después de las clases de cocina nos fuimos en moto a pasar la tarde a unas dunas. Por el camino pasamos por el puerto de Mui Ne y nos cruzamos con un rebaño de vacas...






Y, en las dunas, lo pasamos como niños!















 
En teoría aquí pone "HCMC"! jeje
Bueno, espero haberos transportado a Vietnam por un instante con estas fotos! Por cierto, las fotos en las que aparezco yo han sido tomadas por Xevi o por la escuela de Kite Surf.


23 comentarios:

  1. Carla, que envidia, como lo estais pasando. y que buena pinta tienen esos rollitos.Un fin de semana completo, mar, deporte, risas y buena comida y compañia.
    genial!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Realmente no me puedo quejar, Inma! Ha sido un muy buen fin de semana de desconexión del caos de HCMC! :-)

      Eliminar
  2. Que chulas las fotos! Veo que como regla general, en Asia se hacen 30-40 kilometros por hora :)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Jeje tal y como están las carreteras y el tráfico... esa es la media!
      Me alegro de que te gusten las fotos! :-)

      Eliminar
  3. Carleta, me parece que he conseguido crear la cuenta y entrar en el blog, cambiando contraseña porque la anterior creada no me la reconocía, aunque la cuenta ya la tenia creada desde mi blog en google. Blog jajaja, que por cierto no hay nada solo el nombre porque no me he dedicado a seguir con ello, cualquier dia empiezo. La cosa es: te ha llegado esto????

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Jajaja Pity!! Doncs aviam si t'animes amb el blog, jo et seguiré! :-)

      A vegades és possible que vegis que el teu comentari triga una estona en publicar-se. Això és perquè jo "modero" els comentaris, osigui que els haig d'aprovar. Resulta que ara mateix estic connectada i he vist el teu comentari, però en altre ocasions pot ser que trigui una estona o unes hores en veure-ho, ok?!

      Què bé que ja em segueixis! :-)

      Eliminar
  4. Quina pasada de fotos i quina bona cara que fas! Això és molt bona senyal, petonets!

    ResponderEliminar
  5. tu en bikini i nosaltres...brrrr...miserable 'english style' weather.......jeje
    vull la recepta de l'amanida de mango...... ptnts

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Siiiii aquí fa moooolta caloreta....! Però quan arribi la temporada d'esquí, estaré mooolt gelosa!! ;-)
      Ara t'envio la recepta i d'altres també, el papi i tu us hi podeu dedicar un parell de caps de setmana com us agrada!! Muuua

      Eliminar
    2. Estic contenta perquè ho he aconseguit a la primera quan he canviat la contrasenya que no em reconeixia i que jo estava obstinada-hi perquè és la que hi havia. En fi informàtica ...... Nena que bé, que enveja gairebé que em dones ... tens un esperit ben obert i lliure, la veritat és que elisabet i tu sou més semblants del que creieu, aquesta forma de viure la vida, al moment, gaudint de tot, conciliadora, familiar, en fi ..... aventureres diria jo. Molt boniques les fotos carleta, que felicitat només el veure't, com m'agradaria acostar per allà, les dunes ha de ser preciós passejar per allà i tirar-te per la sorra i la comidita que ensenyes mmmmm, té més que bona pinta. Això ho fas en cap de setmana, suposo, perquè quins horaris fas entre setmana? i quina és exactament la teva feina? quan tinguis temps, ja m'ho explicaràs, no t'atabalis. Una abraçada forta i moltes petons

      Eliminar
    3. Pity!! I jo m'alegro de que ho hagis aconseguit! :-)
      I tant, aquest viatge el vaig fer el cap de setmana! Entre setmana treballo de 8:30 a 17:30, a l'oficina econòmica i comercial de l'ambaixada. El què he fet fins ara ha sigut anar a fires (i redactar un informe posteriorment), analitzar el mercat vietnamita a fi de trobar possibles vies d'entrada d'empreses espanyoles, contestar a consultes d'empreses vietnamites sobre el mercat espanyol de cert producte, organitzar agendes per empreses espanyoles que venen a visitar possibles futurs clients aquí, etc... Et fas una idea més o menys? ;-) I... pregunta tant com vulguis!! Jejeje
      Petonets!

      Eliminar
    4. Jo també vull receptes que m'encata cuinar :)
      No acaparis tant Pepa! jajajaja

      Eliminar
    5. Ja les posaré al blog d'aquí un parell de dies!!

      Eliminar
  6. stic d'acord amb la Pitty...quiiiin gust les dunes!!!

    ResponderEliminar
  7. i quina monada els nens de l'escola. hi ha un nen, petit, que és un bitxo. no para!
    i les nenes, precioses. Més paradetes en el video......

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Si, realment hi havia un parell de nens que eren un no parar! Jaja

      Eliminar
  8. Bueno como veo que estás bien y te cuidas, me quedo más tranquilo jeje.
    Muy bueno el blog y tus historias, que siga así de bien! un beso Carla.
    V.Calvete

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Calvetens!! Me alegro de que te guste! Mis historias puede que sean buenas, pero, a juzgar por las tuyas, HCMC parece más aburrido que Malabo! jejeje
      Cuídate y un besote!

      Eliminar
  9. moltes felicitats Carla pel teu sant, suposo que encara que allà no se celebrin els sants, alguna festeta et donaràs, faltaria més. Doncs la ultimes fotos són impressionants, superinteressant això de la guerrilla dels Viet Cong, i les fotos molt xules, ben fetes, mira que t'agrada la fotografia!, Qui hauria dit que la faries servir tant i al Vietnam .. ... Carleta passa un bon dia del teu sant, un petó fort i que segueixis així, per cert molt molt maca, que t'he vist a les fotos. Pitty

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltes gràcies per la felicitació, Pitty!! I m'alegro de que t'agradin les fotos i el què explico!! Em fa molt feliç!! Petonets!

      Eliminar