domingo, 21 de octubre de 2012

Chez moi et aussi des autres

Con este post os acabaré de presentar el condominio en el que vivo. Se trata de dos edificios ocupados básicamente por expatriados, en los que se pueden encontrar supermercados, bancos, lavandería, cafetería (Highlands Coffee -ya os hablaré de este sitio!-), panadería (Tous les jours -también os hablaré de este fantástico descubrimiento!-), restaurantes (un italiano, un vietnamita, un KFC...), guardería internacional, etc.

 

También hay un gimnasio y, puesto que alguna curiosa (Helen!) quiere ver cómo es, aquí van algunas fotos de esta misma mañana!

 

Un gimnasio bastante estándar... Pero tiene piscina (otra!) con Pool Bar (ara sí que et faig pena, eh Coronas?!).

 
 

Y, por último, las instalaciones del gimnasio, unos vestuarios fantásticos con sauna y hammam... Creo que echaré esto de menos a mi regreso a BCN... pero... todavía me quedan muchos meses para disfrutarlo!

 

Os van entrando más ganas de venir a visitarme...?? Si??!! :-)

10 comentarios:

  1. SI!!! Doncs el teu gym és més modern que el meu de London!

    ResponderEliminar
  2. Carla, que bé m'aniria tenir el gym al meu edifici (demà quan m'aixequi a les 7 del matí per anar-hi et trucaré..). Jo crec que ens estàs fotent el pèl, i que no estàs a Saigon! T'assesguró que jo no em vaig moure entre tanta modernitat i luxe, que anava a cagaderos amb forat al terra i amb una mà anava aguantant la porta perquè no entres ningú. "Que bonito, que poeeema...". Bona nit guapa!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Oala Coronas, però com m'has pillat tan ràpid??? No estic a Saigón no, segueixo a BCN però m'ge canviat de pis... Jajajjaja

      Bé, aquí estic com a una illa, aquesta és la pura veritat. Suposo que a la que faci alguna escapada de cap de setmana em trobaré de tot (amb wc que s'obstrueixen i coses així!).

      Pd: d'això últim, NO posaré fotos al blog! ;)

      Eliminar
  3. Uala Carla!! no saps l'enveja que m'estàs donant!! El que no entenc és la teva frase "Creo que echaré de menos esto a mi regreso a BCN". Amb lo bé que estàs, realment tindràs ganes de tornar??? Hahaha. Petonets,

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Raul!! Doncs... molt bona pregunta!! Pel què sé, els becaris anteriors a nosaltres, no volien marxar d'aquí. Segons ells, tot i que la ciutat és un caos i les coses molt diferents, se li acaba agafant carinyo... I, per ara, no m'estranya!! jeje Petonets!

      Eliminar
  4. Mmmmm...si tingués el Metropolitan sota casa....no faltaria a les meves classes de pilates...i més..!!!!! M'encanta Carli!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Realment, si no hi anés, tenint el gym tan aprop, tindria "delito"!! jeje

      Eliminar
  5. Carai! Yo intentaria alargar la estancia lo maximo que puedas tal y como esta el panorama por aqui,jaja. Un beso!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. La verdad es que, por ahora, te haré caso y seguiré viendo el panorama de "allí" desde "aquí"...
      No hay ninguna montaña que quieras escalar por este lado del mundo?? ;-)
      Un besote!

      Eliminar